en mycket bra dag

Min dag bara flyter på hur bra som helst :) Mår jättebra och är på topp idag! Ingenting har hänt egentligen, utan jag mår bara bra. Sen att dagen bara har bjudit på posetiva saker och överraskningar gör ju inte saken sämre precis.
Min dag:

- föredrag inför entreprenörs ettorna om hur vi lyckats fått sponsorer och lite om vårat företag. Jag visste själv inte om att vi skulle ha något föredrag så det gick bra för att vara oförberett.
- möte på mälardalenshögskola med designer. Nu börjar vår prototyp att tillverkas och det ska bli så spännande :D
- en massa saker löste sig som har varit en liten börda i mitt hjärta under ett litet tag
- Ett tufft core-pass på forever :D riktig skoj och riktigt jobbigt! För er som inte vet vad det är så är det ren styrketräning för mage och rygg. gud så jobbigt det var. Så träningsverk i magen slipper jag nog inte undan imorgon. Fasar för att stiga upp från sängen imorgon bitti och känna smärtan i min lilla mage :b
- Stina och jag stack till rixvideo och solade, som vi även ska göra på Onsdag igen :)



Nu sitter jag hemma och springer just nu mellan köket och datorn, håller på att tina kycklingfileér som jag och mamma ska äta tillsammans med en god sallad och klyftpotatis :) smaskens. Påtal om det så kommer mamma om kanske 10 min. Gud så jag saknar min mamma nu!♥

Nej nu ska jag börja med maten, sköt om er! puss/ alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0