finns det något snyggare än att vara en duktig dansare?

Det blev inte bara feminine vibe vi dansade idag utan även La style och ragga/dancehall :D grymt kul eftermiddag/kväll, jag är seriöst tokig i min danslärare !! Han är så himla charmig och gullig. Kommer ju aldrig kunna koncentrera mig riktigt ordentligt denna termin :b he-he..Men jag är ändå glad att jag har honom för är grym. Och jag måste bekänna att jag går fullständigt loss på killar som dansar snyggt och bra .. helt galet!
Men som sagt är det feminine vibe jag kommer dansa och inte de andra, det var bara idag :)

Jag var med om en jätteläskig sak på bussen hem idag från läggesta. Det var en skitskum kille som kollade på mig hela tiden, och det var ingen vanlig blick utan det var en blick som såg besatt ut...som att han hade siktat in sig på att jag skulle bli hans offer. När Sanna klivit av så satt han fortfarande kvar och råstirrade på mig med hans läskiga ögon :S jag var faktiskt rädd, och tänkte att tänk om han går av och följer efter mig. Ser vart jag bor och terrar mig för att sen en kväll kanske mörda mig eller våldta mig?! Eller kanske bara skjuta ner mig på en gång ... alltså jag kanske låter som ett psyk själv när jag resonerar såhär. Men ni skulle känna likadant om ni sett honom. så himla läskig!! Men som tur var så gick han inte av där jag gick av . ett stort pust!


det är inte förbjudet att tycka att sin bror är snygg!! för det är han :b
eller vad säger ni? Sarah du får inte svara !!! :D jag vet redan vad du tycker ;)
och jag säger bara GLÖM DEN TANKEN! xD

Nu ska jag smöra till mig lite massage av mamma som sitter här bredvid :P och vet ni vad?! Jag kommer lyckas, för hon är så gullig.
Imorgon kommer min älskade bror hem och jag saknar honom så sjukt mycket, han kommer direkt hem till mig för jag ska slinga hans hår :D ta hand om er! Puss♥ / alex

Kommentarer
Postat av: sarah

hihihihi (a)

2009-01-23 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0