Helg är så himla skönt

Alla ska äta middag med sina familjer, vara med sin mamma/pappa/bror/syster, ha gäster eller någoting annat. Vad ska jag göra?! Egentligen borde jag inte behöva ha något att göra. varför är det ett måste för mig hela tiden? Det blir nog nyttigt att bara vara ensam hemma och ligga och mysa i soffan framför let's dance och sen vänner.

Men som sagt, dyker det upp något så nappar jag nog iallafall :b tråkigt nog är jag sådan! Men jag är inte alls sugen på att dricka så det kommer jag garanterat säga nej till.

Jag och louise har suttit och planerat våran idrottslektion som vi ska hålla på måndag :) Stina ska också vara med men hon är sjuk idag så vi fick planera själva. Lektion kommer bli riktigt kul och hoppas att alla andra tycker det också.
Så på med badbyxorna/bikinin tjejer och killar, för här ska det simmas och göra roliga aktiviteter. 

Jag måste sluta äta skräp, jag bara äter och äter.. och då menar jag inte mat utan då är det glass, kakor, tårta, godis, mackor, youghurt, chips, popcorn m.m. Men idag är det ju helg så idag är det tillåtet :D jiiiii..
Jag kanske ska starta en grupp som heter "Mjuk mage är mycket mysigare!"






hittade väldigt gamla bilder på mig, eller ah de är exakt ett år sen idag!


Nu slutar jag och ska kila och äta med lucas :) puss & kram♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag är lätt på det är med mjuk mage är mysigare!! haha puss

2009-01-23 @ 12:01:03
Postat av: Felicia

2009-01-23 @ 12:40:17
URL: http://fhavik.blogg.se/
Postat av: Felicia

ojsan råkade posta en tom kommentar :P

det jag skulle säga var att imorn blir det ju en myskväll med tjejerna :D hihi så mys! <3<3

2009-01-23 @ 12:44:13
URL: http://fhavik.blogg.se/
Postat av: alexandra

bra då kör vi på "mjuk mage är mysigare" <3 och imorgon blir det mysigt!

2009-01-23 @ 14:50:59
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0