hur trött som helst med påsar under ögonen ända ner till tårna!

Jag kom isäng väldigt sent inatt, något jag inte är så stolt över då jag är hur trött som helst.. Men jag får kämpa mig igenom denhär dagen helt enkelt och försöka göra det bästa utav den :) det blir en dag utan smink då jag inte orkar bära med mig allt smink. men vad gör väl det? alla måste väl visa sitt rätta ja någon gång? inte sant?

Jag har ändrat min ringsignal på mobil för första gången på typ 1 år :D kanske inte så nödvändigt att berätta, men det är så mycket roligare att svara nu när det ringer :b he he ..

Idag händer inte speciellt mycket mer än skolan, komma hem och sen ringa massa samtal.
Har mycket i skolan denhär veckan så det kommer bli en hel del plugg hemma.. allt ska in till UF senast fredag!

Nu måste jag packa väskan och åka till vattenpalatset för ett plask i poolen.. see you soon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0