inget andra avenyn!

Nu är jag är upprörd! Andra avenyn ska tydligen bara gå en gång i veckan istället för tre gånger ... jag som hade sätt framemot att komma hem och kolla på de andra avsnitten :S men men jag får väl tanka vänner och börja kolla på det eftersom många är på mig om att det är så himla bra :)

Snart slutar jag, mycket skönt! Mötet med almi gick bra och de kommer sponsra oss med 5000 kr till vår prototyp :D är det inte helt otroligt!? Vi är så himla glada att dethär går bra, men vi har inte bara flyt.. Vi har jobbat och jobbar stenhårt för vårat företag.

Nu ska jag ladda ner vänner och sedan dra mig hemåt :) puss & kram / alex

Kommentarer
Postat av: Siri

jag ska ju då besöka min tandläkare på måndag, vars son spelar Kim ;) wiiiiiiiii



andra avenyn är lite segt, missar man ett program måste man bröja om typ :/

2009-01-16 @ 15:17:43
URL: http://abrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0