jag går på en bra skola



Jag är faktiskt nöjd med min skola :D

sitter på matte och har just haft test på andragradsekvationer, fick alla rätt :) dock var det bara några få testuppgifter för att kolla att vi kan de. pq formel hit och pq formel dit. Somnade sent igår igen vilket jag sa att jag inte skulle, men tiden bara springer iväg på kvällarna :S idag ska jag försöka komma isäng tidigt.

Slutet av denhär månaden kommer vara väldigt jobbig för mig, det är mycket som kommer hända och jag väntar på ett svar som jag hoppas är posetivt. är det negativt så försvinner halva mitt liv och det får absolut inte hända. kommer inte klara mig. jag behöver verkligen dig!

utöver dethär är det mycket samtal och läkarbesök som jag ska på och jag hatar verkligen läkaren. värst jag vet.
Nu ska jag bli lite poestiv och göra denhär dagen till en bra dag :)
Nu måste jag koncentrera mig på matten, skriver mer sen. pusspuss/alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0