kan man få nog av kärleken?



Jag börjar morgonen med lite kärlek! (: Nu ska jag gå och borsta tänderna, usch har inte alls lust att gå till skolan för jag är jättetrött. Och en sak till ... jag har fått ont i halsen, jag har ingen lust att bli sjuk nu heller. Och blir jag förkyld eller får ont i halsen så måste jag byta stav i tungan till den långa för att tungan ska kunna svullna och ha sig hur den vill. Kul med en stor spik i munnen som man fastnar i hela tiden :S Hoppas det inte är långvarigt.

Ikväll är det träning, god mat och dela säng med snygging! :) i like it..
pusspuss/alex

Kommentarer
Postat av: sandra

ooh vilken fin bild

2009-01-13 @ 20:37:16
URL: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0