korthårig och har världens bästavän!

Vad ska man säga.. 15 cm klipptes av mitt långa hår :S Jag har inte så mycket att säga mer än att jag ser ut att vara mycket yngre, vilket jag inte hurrar för precis. Men vad ska jag göra, nu är det klippt! Men jag måste erkänna att det är skönt att inte ha så långt hår. Mycket lättare att få en frisyr av dethela. Men eftersom mitt hår växer snabbt så kommer det inte dröja länge innan jag är nöjd med längden :) Evelina är här och alltid lika snygg som vanligt.. blir tokig på hennes utseende hur allt kan vara så perfekt! Men det är du värd så fin tjej som du är mitt hjärtegull♥


Före


Efter

Nu ska vi mysa till en bra film och vi har massor av godis, läsk, chips och ostbågar. mums!
pusspuss/ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0