Let me hold you

Jag har fått lite ont i halsen igen "/ Vet inte om det är för att jag tränat måndag och tisdag eller om det är för att jag satte i korta staven i tungan igår. För svullnar tungan fortfarande så blir det tryck med den korta och då kan man få ont i tungan/halsen. Vi får återstå och se vad som händer :)

Jag har börjat vakna varje natt och orolighet, iförgår kunde jag knappt somna om. Men inatt gick det mycket lättare. Lite läskigt då jag aldrig vaknar på nätterna annars. Kanske också bara är en tillfällighet.

Nya favoritlåten hemma hos mig är James Morrison feat. Nelly Furtado - Broken strings.
Har ni inte hört den än så lyssna genast. Man blir ju som besatt. Mycket fin låt!

Let me hold you
For the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me
Now I can't feel anything

When I love you,
It's so untrue
I can't even convince myself
When I'm speaking,
It's the voice of someone else

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay


Nej nu måste jag packa väskan och sticka ner till bussen.
Have a nice day sweetiepies.
pusspuss/alex

Kommentarer
Postat av: louise

VÄRLDENS BÄSTA LÅT :)

2009-01-21 @ 07:48:13
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jaa den är hur bra som helst och jag älskar texten!

2009-01-21 @ 08:41:15
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: Stina

Klart du får ;)

2009-01-21 @ 10:28:31
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0