lilltjejen hela 6 månader!

uf dagar är så jobbiga ........................... alla tävlingsbidragen är snart klara och på fredag ska de skickas in till uf. Sen är allt klart inför mässan :) så himla skönt. 3 skoldagar kvar sen så slipper jag äckel-päckel skolan i hela 5 veckor. P-A-R-A-D-I-S!

snart slutar jag och ska hem och laga lax-spett, mums mums. sen ska jag träna!
Ikväll är det andra avenyn och sen ska jag kolla på crossroads som var jättelänge sen jag såg (:




OCH VET NI?
Min lilla tjej är hela 6 månader idag!♥


Här var lilla tjejen 13 veckor, nyss hemkommen till mig :)


Här är tjejen 5 månader och 3 veckor, är med mamma när hon sminkar sig.
Jag älskar dig min bebis!


Nu ska jag packa ihop sakerna. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0