lite brunare och därmed lite snyggare

Skön och kort dag :) Blev lite brunare också på köpet. Men fick tyvärr sola själv idag då Stina skulle hämta sin nya lilla bebis som är en chiuaua :D hur sött kan det bli? En liten chiuauabebis som är hur liten som helst.

Kom hem för ett tag sen och nu ska jag kolla på vänner och sen sticka iväg till ku. Det är ledarträff ikväll så jag måste vara med. När jag kommer hem har mamma gjort mat till mig :) sen så ska jag tillbringa resten av kvällen i badet med hårinpackning och massa tända ljus.



Har börjat på min affärsplan i indesign också, vilket jag trodde skulle vara grymt svårt. Men det visade sig vara rätt enkelt och väldigt kul. Så är nästan klar med den nu. Annars har jag inget jag ligger efter i heller. Jag ska göra en MVG uppgift under praktikveckorna vet jag, men den måste jag samla kraft till.

Nu ska jag stoppa nått i magen, kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Hon är jätte söt och mysig :D

2009-01-21 @ 19:28:40
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det var super mys att träffa dig idag!! Så mycket jag skulle vilja prata om men tiden räckte inte till men vi får se till att ses i helgen! Har saknat dig gumman! puss sötnos <3

2009-01-21 @ 22:05:05
URL: http://fhavik.blogg.se/
Postat av: alexandra

Felicia: Ja det var jättemys att träffa dig med, känns som evigheter sen nu! Ja vi har nog massor av saker att prata om.. Ja helgen får vi göra nått roligt av, puss super snygging!<3

2009-01-21 @ 22:52:28
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0