måndag!

Jag är tokpigg idag vilket känns jätteskönt, börjar känna igen vanliga alexandra :) Men undra hur länge detta kommer hålla i sig? Dagen kommer vara lite omvänt för att vi ska på möte, så vi ska ha idrott med en IT etta idag med bara killar iställte för med vår klass. Vi kommer även sluta tidigare och därför ska jag och Stina sticka och sola :D fun!

Jag får träffa mamma idag också♥
Jag har verkligen världens fulaste hår idag xD haha jag skrattar åt mig själv. Det är hur krulligt som helst och jag ser ut som en liten tant om jag har det utsläppt då jag har så kort hår nu . Nej det får bli uppsatt men jävlar vilket burr.

snart åker bussen ifrån mig ..
pusspuss/alex

Kommentarer
Postat av: Anette

åh, tack tack! :) så pigg var jag inte, tvärtemot hehe. kanske ser man lite piggare ut när man inte är likblek, får väl tacka min brun utan sol :)

2009-01-19 @ 10:54:12
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0