MYS-HELG

Är helt slut så kan knappt hålla mina ögon öppna :s kom nyss hem från Ulrika där jag och Felicia har tillbringat kvällen med hårfärgning, godmat och massa mys och prat. Tack tjejor, jag älskar er!



Igårkväll var sanna och emelie hos mig, vilket var riktigt trevligt, mysigt och framförallt kul. skrattade hela kvällen rakt igenom vilket verkligen var skönt. Sanna stack vid 11 medans emelie sov kvar. Men vi kom inte i säng förens 3 halv 4 ;) stumpan har även varit hos mig hela dagen fram till halv 5 :D jättemysig dag och med lunch och film. Får tacka er tjejer också.




Hela helgen har varit en "umgås med tjejerna-helg" lugnt och skönt och jag tycker verkligen om mina vänner. Ni är mitt allt och jag behöver faktiskt ingen annan när jag har er. ♥♥♥

Nu är det sängen innan alexandra däckar på plats i soffan. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0