Ny vecka .. pust!

Godmorgon! Jag vakande och var jättehungrig, och så skulle jag göra frukost så var smörgåsarna för långa för min brödrost så nästan halva kanten stack upp .. jag bara , okej jag vänder på de efter ett tag (y) Det gjorde jag också, bara det att jag glömde bort de sen så när de ploppade upp var de kolsvarta :S slöseri med tid och jag blev helt tokig just för att jag var så hungrig :P Men jag tog ett djupt andetag och gjorde nya :) Förövrigt så är mitt humör på topp och jag är riktigt pigg och glad idag!

Blir ingen idrott för oss i Click & Stable UF idag för vi ska på möte på mälardalenshögskola och se våra designer :D ska bli så himla spännande. Idag ska jag till en ny psykolog också, jag är grymt nervös.........

Ikväll när jag kommer hem tänkte jag att julsakerna ska ryka i min lägenhet .. lite sorligt faktiskt att julen redan är över "/

Nu måste jag på med lite spakel och platta håret mitt :D ha en bra dag!
PUSS / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0