Nyårafton















Kvällen började hemma hos mig med alla brudarna vilket var riktigt mysigt :) sedan så förflyttade vi oss ner två trappor ner till min kära granne hooba där vi höll till i sådär 40 min innan bussen gick.
Väl innte i strängnäs tog vi oss ut till tosterö och förpinglade lite hemma hos robin med några grabbar :D riktigt trevligt hade vi det. Klockan sprang iväg och 12 slaget närmade sig.
Vi drog oss ner till hamnen där det var fullt med folk. Klockam slog 12 och då blev det champange och pussar.
Året 2009 hade firats in! Sen så drog vi en sväng till Theresa, mycket folk men det var helt okej. Kvällen gick och vi tog oss tillbaka ut på tosterö i kylan. Värmde oss ett tag hos robin och sen så bar det hem till John där vi skulle "sova".. Mycket sova blev det inte av.
Vid halv 6 då somnade alla. Halv 8 var vi uppe igen för att ta bussen hem till våra kära sängar. Jag har nog aldrig saknat min säng så mycket som jag gjorde imorse. När jag väl var hemma så var det sängen som gällde och sen vaknade jag till liv vid halv 4 igen :)

Ett mycket bra slut på året 08 och en mycket bra start på året 09 :D Tack mina kära vänner för en jättebra nyårafton!♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jag var visst inte med på nyår ;P



Tack för allt! <3

2009-01-01 @ 19:30:25
Postat av: alexandra

men du var inte med på en enda bild ju "/ vet inte hur det kommer sig .. jag har en bild men den skulle ni lacka om jag la ut, det är på dig, lojsan och felicia!;)

2009-01-01 @ 22:39:08
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: Pierre

bara för att du e ful måste du inte umgås med fula kompisar ju?









haha ne skojja ni e jättesnälla :)

2009-01-02 @ 18:27:22
Postat av: Anonym

bara för att du e ful måste du inte umgås med fula kompisar ju?









haha ne skojja ni e jättesnälla :)

2009-01-02 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0