"skaffa hängslen"



Shit vad kallt det är ute :S mina öron vart helt knallröda när jag cyklat ner till stan .. Alexandra med de röda öronen, hette en vanlig människa. höhö..

Måste berätta en rolig sak, jag mötte upp lucas nere vid stan och så handlade vi tillsammans.. Och när vi går förbi godiset så drar lucas upp byxorna lite för att de hängde och då går precis en gubbe förbi och säger:
- Skaffa dig ett par hängslen!
hahahahahah

Sarah kommer inte hit ikväll då skruttis har haft feber hela dagen. så hon blir hemma och kryar på sig istället :) Så jag blir troligtvis själv ikväll ifall inte lucas kommer och kollar på film med mig efter Let's Dance då han tycker det är skit :P men jag menar att man missar inte let's dance så isåfall får han komma efter. Men antagligen är han för lat för att komma hit den lilla filuren. Men att ligga själv hemma i soffan är inget jag deppar för precis, är ju trotsallt sjuk och behöver en slappkväll.

Nu måste jag laga lite middag och sen ska jag hugga in på mina vindruvor och godis :D
Kramisar / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0