skämma bort mina tuttar! ;)

Har fått ännu mer ont i halsen och det kanske inte var så bra att träna iallafall "/ dumma mig! Hoppas bara det inte
blir värre nu. Imorgon slutar jag halv 12 vilket känns sjukt skönt för jag är så less på skolan. Jag är jätteglad att
andra avenyn är tillbaka igen också :D riktigt spännande avsnitt idag. Kan knappt berga mig tills jag ska kolla på de andra två imorgon, eller det kanske bara är ett som går att kolla på?!

Jag har bestämt mig för att lägga pengar på en riktigt snygg bikini till sommaren, jag vill ha en lite udda
med mycket fäger som ingen annan har :) ska skämma bort mina små tuttar :D !!

Nej nu är det läggdags för min del..
sovgott mina hjärtegull♥

/ alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0