storstädning och vadslagning

Nu är jag klar med storstädning av lägenheten :) Har damsugit och skurat alla rummen, så nu är det fräscht och fint hemma hos mig. Phoebe ligger här bredvid mig och myser, tjejen blir hela 6 månader på tisdag :D stora flickan nu! Hoppas bara hon växer ur trotsåldern snart!


hittade en bild från i somras kl 05.00 på morgonen. det var dagen efter min födelsedag och jag var tvungen att skura alla golven då det var totalt nedspillda med drickan alkohol. mamma och pappa var ju påväg hem :P he he ..

Senare blir det träna och sen myskväll. Jag ska även raka benen och fixa lite då jag ska klämma på mig bikinin imorgon bitti ;) jag, stina och louise ska nämligen ha idrottslektion imorgon i vattenpalatset för klassen. Kommer bli riktigt skoj. Men tjejer skippa lösa bikiniöverdelar, här ska hoppas i och vi vill inte ha tutte-flash :D

jag måste även berätta om mitt, felicias och ulrikas fjantiga vad. Fram till den 28 Februari, alltså en månad. Är det tabu med godis, chips, popcorn, glass, läsk, varm chocklad, kakor, tårta m.m. Vi har även satt två hårda straff om man bryter det. och dessa straff tänker jag absolut inte göra så nu ska jag minnsan hålla dethär. Vadå pina sig själv?!
MEN DET ÄR KUL, ELLER HUR TJEJER?! :D

Nej nu måste jag springa ner till sopphuset och slänga soppor och sedan laga lite lunch. skriver senare ikväll!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha jaa det är kul :D en liten utmaning är alltid roligt! :D

2009-01-25 @ 14:32:05
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0