superduperbra humör!

Okej.... det blir ingen bio för att någon kokosnöt kollat fel på när filmen egentligen har premiär :P jag måste ta den stämpeln! Istället blir det pizza om en timma nere på berri tillsammans med gullet. Vi ska moffa oss riktigt tjocka för att sedan gå hela vägen hem till mig och lägga oss i soffan och äta ännu mer skitmat .. tummen upp för onyttiga brudarna! Men jag älskar maten och jag älskar sällskapet så just nu skiter jag i det ärligt talat :D

Blir väl att kolla på Let's dance då blondinbella ska vara med ;) haha det måste jag se alltså! Sen har vi stora grejer att ta tag i ikväll bejbi och jag .. business ni vet ;)

Imorgon blir det en lång sovmorgon och sedan dricka mot kvällen :) jiiiii!!

Idag är jag på superbra humör :D eller nej superduperbra humör enligt hooba ^^
Nu ska jag kolla på gg :)  kramis / alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0