tidig dag!

Blev lite väl sent igårkväll, men jag är uppe och är relativt pigg :) Men helst av allt vill jag bara ligga kvar i sängen för mina ögon är trötta och jag har skit ont i halsen:S Inte nog med det, jag har tappat suget för att sminka mig. Normalt tycker jag det är kul :D Men nu känns det bara som ett måste och något jag gör i sömnen för att det är så tråkigt ... aha jag får peppa upp mina mornar med party musik så kanske det blir lite bättre?!

Idag slutar jag halv 12 som jag nämde igår, och vi har möte med almi kl 10.00 och så ska jag på ett annat möta kl 12.00.. Så min dag lär ju gå väldans fort, men ska skynda mig hem för att se på andra avenyn och gossip :D

Nu ska jag platta mitt lurviga och bongstyriga hår. puss på er! / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0