uf-dag

Godmorgon!
Skapligt pigg idag med måste jag säga, idag har vi uf hela dagen vilket brukar bli lite jobbigt. Men jag tror vi ska ha fruktstund i mitten för att bryta av med någonting annorlunda. Det var ju då jag som kom med förslaget :P Men ni kommer väl ihåg när man satt där på dagis och hade fruktstund? Det var iallafall de bästa jag visst (a)

Ikväll ska jag träna, äntligen är jag såpass frisk så jag kan börja träna lite smått. Men är fortfarande rätt förkyld. På tal om träna så trodde ju jag att jag skulle ha träningsverk i min mage idag, men icke sa nicke :D

Nu ska jag väcka mammsen som ligger och sover, inte förstår jag hur med min musik och hårfön och allting på morgonen ;) puss / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0