hårdträning och en töntig pappa

hejhopp tjolahopp :) har nyss käkat riktigt ordentligt efter ett långt pass gympa. det var extra långt idag, 1 1/2 timma :D Riktigt power när det är så mycket folk till så bra musik .. men jag höll ju på att smälla av när jag kom dit. vet ni vem som ska vara med på "tant-gympan" ? MIN PAPPA !! vad gör han här tänkte jag .. shit har nog aldrig sett honom så töntig i hela mitt liv. Tappade liksom koncentrationen när jag tittade på honom xD ingen koordination där inte .. hahahaha så sjukt kul!

Nej nu ska jag diska upp disken som är i diskhon och sedan ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på gossip :) hoppas mitt skåp har några godsaker att bjuda på :P hihihi ...pusspuss / alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0