migrän och jättetrött

jag har sådan jävla migrän så orkar inte skriva så mycket "/
Festen igår hos mig blev väldigt lyckad och de flesta hade riktigt roligt :) det känns bra.. Vi höll igång ända till 4 imorse och så somnade alla vid 7.. Det är roligt under själva kvällen, men inte lika roligt dagen efter .. Jag har fått skrubba min soffa som hade nermosad banan i sig och hela golvet var fullt också. Även massa dricka var nerspillt över hela golven och väggarna. En nerspydd säng har jag också. Så tvättmaskinen rullar och rullar och har gjort sen 9 imorse.






Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och ätit middag :) väldigt trevligt och mysigt.
Har tillbringat den mesta tiden med min bror som jag saknar hela tiden.

är totalt slut så ska bara köra några maskiner tvätt till sen sova. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0