nollställen, symmetrilinjer, extrempunkter och funktioner

Jag har matte och jag är inte alls koncentrerad idag. Sitter hellre och sjunger abba-låtar ;) Mitt glada humör håller fortfarande i sig och jag är typ frisk nu också. Idag slutar vi halv 4 och då ska jag stina och sanna springa till subway och köpa en supergod smörgås innan vi ska dansa halv 5 :D Jag är jätteladdad för dans och det kommer bli grymt kul tror jag, tralalalaaa...

Lunchen var jättegod idag, det var helstekt fläsk kotlett med potatis och sås :) det får inte många till skolmat !! Inte för att vi får sådan mat varje dag, men ändå (y)

Ikväll kommer jag hem till revbenspjäll och god sallad :D mamma har nämligen beställt färska ifrån konsum till ikväll. Jag kan knappt berga mig innan jag ska få sätta tänderna i de. Har ni tänkt på att jag pratar himla mycket om mat :b jag älskar mat kan jag väl dela med mig av :D det finns inget bättre än att äta, haha det låter helt sjukt.. men så är det enligt mig..

Nu sitter stina bredvid och roar sig med att härma mig när jag sitter här koncentrerad och skriver blogg. Mycket roligt ser hon ut att ha. En jätte puss till Stina, Maria, Louise och Sara :D Ni får mig att skratta och ni gör skoldagarna så himla roliga ♥



Nu ska jag jobba med nollställen, symmetrilinjer, extrempunkter och funktioner. Tummen ner på de!
/Alex

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-01-22 @ 18:03:33
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0