Torsdag 8 januari 09

Klarade natten utan någon magsjuka :) Men hela dagen har jag haft ont i magen och den har varit jätteorolig också :S Har känt mig hängig och trött också .. jag åkte hem från skolan redan 1 för att jag trodde något var påväg. När jag kom hem dog jag i sängen på engång och sen sov jag till 5 då jag hade ställt klockan. Vaknade upp och vart helt borta i huvudet och trodde det var fredagmorgon. Jätteläskigt. Magen är fortfarande inte bra och jag är trött .. Jag kanske har fått en liten släng utav det fast det inte brytit ut ordentligt. Hoppas inte det blir värre än såhär. Klarar jag denhär natten också så borde jag ju inte ha blivit smittad?!

Blev ingen träning ikväll för jag orkar verkligen inte, är trött och mår ju inte så bra så vilar istället (:
Imorgon är sista skoldagen på veckan :D riktigt skönt! Slutar redan halv 12 också så. Om jag mår bra så ska jag och S kolla på bio :D ska bli riktigt mysigt! Sen blir det andra roligheter resten av helgen.

Nu när jag inte kan träna eller göra nått så börjar jag käka något förskräckligt.. Inte bra av mig! Igår blev det 2 middagar och en halv tårta .. Idag har det redan blivit 2 kanelbullar och massa julmust och innan kvällen är slut kommer den andra tårtan ha käkats upp är jag nästan helt säker på.. snacka om tröstätande :b haha ..

vissa människor är ju helt seriöst riktiga idioter! Förstår inte hur ni tänker helt ärligt ....

Nu ska jag kolla på gossip girl och hämta resten av tårtan (a) oops. hihi..
/ alex


Sara och jag inne på toaletten förra terminen :b

Mina söta små hjärtegull♥

vi har våra stunder stumpan och jag♥

När det är tråkigt i skolan så måste man ju hitta på nått kul xD men vadfan gör jag ?!

Mina älsklingar!

Ordet snygg duger inte TILLRÄCKLIGT BRA här!

Maria♥

Min soltråle, jag älskar dig!

pusselipuss! sommaren 06

Gulligt värre ;)

Ulrika mitt hjärta!

Min dagsglädje♥

Hade inte varit någon utan er i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snygga miner! :)

2009-01-08 @ 22:14:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: alexandra

vad är det för del på de då? ;) haha!

2009-01-09 @ 09:52:33
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: Stina

du är snygg honey! <3

2009-01-12 @ 13:57:40
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0