har numera två jobb! :)

Måste ju berätta den glada nyheten att jag fick jobbet och att ni numera kommer stöta på mig ibalnd på video affären i mariefred :D kommer inte jobba jättemycket där då det inte behövs, men kommer bli lite kvällar och kanske helger. Börjar redan på Söndag..

Kom nyss hem från ku, haft super mys med felle :) vi har druckigt massa chai te, smoothie och ätit mackor!
Nu ska jag kolla på vänner och så blir det sängen tidigt ikväll.. kanske dags då jag inte kommit i säng förens 1-2 de senaste 3 nätterna :S
ska även smörja mitt ansikte med min nya ansiktskräm från vichy! Har hört att den ska vara bra så köpten den idag och ska prova.. Den luktar iallafall gott :D

var duktig och städade min garderob idag också, titta så fint!


pussen!

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

vishy är asbra:D den har jag haft :)

2009-01-29 @ 07:36:08
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Super mys med dig och min älskade chai te :D:D hihi

2009-01-29 @ 13:29:32
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0