magsjuka på G

Nu är jag hemma från skolan, hände inte speciellt mycket där mer än att vi fick nytt schema och lite prat. Sen stack jag till hudterapeuten. Hon sa att det såg mycket bättre ut i mitt ansikte vilket glädje mig :) Har också fått massa komplimanger om mitt hår :D börjar vänja mig lite nu faktiskt, men det känns fortfarande konstigt. Speciellt imorse när jag duschade och skulle schamponera håret.. waahhh det fanns ju inget hår att tvätta :P haha ..

Jag har världens noja just nu och har haft hela dagen. Har ont i magen och den vrider och vänder på sig hela tiden. Magsjuka är pågång har jag en känsla av :S jag vill vill vill INTE! jag är världens barn när jag får det, grinar hela tiden. Och nu bor jag själv och har varken mamma eller pojkvän som håller pannan.. fyfan alltså! Det gör ju inte saken bättre att mamma var hos mig igår hela kvällen och hon har spytt som en gris hela natten .. nej jag vill inte tänka på dethär mer nu. Håll tummarna för att jag inte får det!

Nu ska jag ladda ner nya avsnittet av one tree hill och kolla på det, sen blir det väl gossip girl som vanligt! :D
pusspuss/ alex



Jag saknar min bebis charlie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0