myskväll och grym kyla

Var ute och gick med Lucas tidigare idag och jag frös nästan ihjäl. På min mätare stod det 17 minusgrader.. Sjukt kallt och mina ben var helt knallröda när jag kom hem. Men tack för lilla promenaden iallafall. Det är skönt med någon som lyssnar när livet inte är på topp ♥

Jag värmde mig inte speciellt länge hemma, utan var tvungen att sätta på mig träningskläder och sedan sticka ut igen.. burrr.. Men när jag väl tränat och var hemma så var det skönt. Hoppade in i en varm dusch och sen lagade jag god mat (: Nu har jag gosat ner mig i soffan och har tända ljus överallt. Ska strax sätt på en film också. Koka te ska jag också göra.

Imorgon ska jag ta mig en lite tripp in till strängnäs för att klippa mig och sola :D Nu har jag bestämmt mig för hur jag ska klippa det. Många ville ju att det skulle bli page, men det kommer det inte bli ... men nästan! Ska klippa bort en bra bit på mitt hår. Orkar inte ha det, bara ivägen, fult, slitet, långt.. det går dessutom aldrig att göra något fint av det. Så det blir minst 10 cm, kanske tillochmed 15 cm om jag vågar ;) Min älskling Evelina kommer till mig redan imorgon :D åh så jag längtar efter dig gumman. Du är verkligen en av mina allra bästa♥
Jag får alltid en ny gnista i mitt liv när jag varit med dig!!



Jag vill se I taket lyser stjärnorna som går på bio nu :D Har ju läst boken och jag bölade som en gris. Hoppas bara filmen är bra för jag har riktigt höga förväntningar på den. Men får väl se den när tågkorten börjar fungera igen då det är dyrt att betala bara för att åka in till eskilstuna.



Nej nu ska jag ta min lilla pisse och mysa med en varm kopp te (: blir väl gossip girl också ;) hihi..
Kramisar / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0