UTMANAD

Anette har utmanat mig :)

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

SANNINGAR:

1. Jag har flera tvångstankar jag måste utföra varje dag, alltid samma
2. Jag älskar att tvätta
3. Måste ha någonting att göra hela tiden annars får jag panik och ångest att det kommer hända mig något
4. Jag har stort behov av att känna att jag duger
5. Är jag ensam hemma så kissar jag med öppen dörr
6. Jag har gått hos 6 olika kuratorer/psykologer
7. Jag älskar kikärtor

Jag utmanar:

Louise Hanisch
Sarah Gullström
Cristina Hallak
Evelina Valgeborg
Louise Rogstedt
Felicia Havik
Ulrika Ferlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0