vänner!

Vaknade upp kl 12 och satte på mobilen.. och jag trodde aldrig det skulle sluta plinga i telefonen :P 20 sms ramlade in av en superglad människa som gjorde mig lika glad :) sötnos alltså!
Gjorde mig iordning lite snabbt och cyklade ner till gympasalen för att kolla på lite innebandy :) mariefred ledde till en början men förlorade mot sitt slut. Nu luktar min lägenhet jättegott för det är nystädat och nyskurat överallt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på första avsnitt av vänner i mitt liv :) spännande ska det bli då alla säger att det är så himla bra! höga förväntningar nu allstå..

Igår hade mina grannar fest och där befann sig lojsan och gänget och vid 12 tiden snubblar hon in hos mig och är så fruktansvärt full .. hahahhaha jag har aldrig sett henna så full någonsin i mitt liv. Jag dog av skratt och har även två filmer på henne.. och det går inte att sluta skratta när man kollar på de,  man skrattar så tårarna fullkomligt sprutar. hahahaha du är bara för söt tokfia♥



pusspuss / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0