bloggtorka


jahapp, det är inte bara jag som har bloggtorka.. tror de flesta har det under sommarmånaderna. Man har helt enkelt för mycket att göra och kommer ur rutinerna. Det är nog mer en vintergrej för oss små okända bloggare :P hihi.. Nu ska jag strax åka till jobbet, slutar sent idag tror jag! Fredag blir det kungsör för partaj med mina älsklingstjejer. Ska bli så himla kärlek att ha alla samlade igen. Stannar till lördag då jag jobbar söndagen..

det är typ 4 veckor kvar av sommarlover "/ hallå hur bra känns det?! inte bra .. eller alltså jag längtar efter rutinerna och klassen.. men jag vill ta del av de varma kvällarna, göra vad jag vill utan att känna att "nej imorgon är det skola". okej jag ska inte tänka 4 veckor fram. det kan hinnas mycket under denhär tiden ska jag säga er.. dags att dra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0