Easyline och arbete


Jag har inte hittat ett bra hörn att ställa sängen.. Jag sover oroligt på nätterna och det gillar jag inte. Men har ingen ork att flytta runt alla tunga möbler och bli helt svettig hela tiden. Får väl ta tag i detdär när jag har ett handtag i lägenheten. Jag börjar jobba om 45 minuter på slottscafe't. Min andra dag där, vi får se hur rörigt det blir idag :P men det är kul! Trevliga arbetskamrater verkligen.Slutar kl 5 och då blir det upp till hälsoskaparna för easyline. Svårt att förklara vad det är, men det är kondition och intervallträning i en blandning tillsammans med maskiner. sjukt jobbigt!

nej nu måste jag skynda mig..hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0