en extra puss till cristina


Nu är jag hemma från jobbet, 10.00-19.00 blev det idag .. Kämpigt med 8 timmar måste jag säga! men alltid lika kul när vi ska städa, visst det tar en enorm tid men partymusiken ekar över hela stället och alla tjejerna blir lika peppade för party varje gång. tur för mig att det är mega fest på fredag då ;) även ett litet partaj ikväll, jag ska dit men blir nog lugnt med drickan eftersom jag ska jobba imorgon igen. jag är på galet bra humör idag !! Nu har stina lämnat mig igen, men fortfarande är busen kvar i mariefred, får en känsla av att du gillar våran stad min sötpingla?! måste bara säga att min trygghet med dig är enorm, jag kan gå upp tidigt och åka iväg till jobbet och lämna dig här med tryggheten i mitt hjärta att du ror om min lägenhet, låser efter dig om du går iväg. det känns som att du bor lite med mig faktiskt. känslan är mysig!<3

nej nu måste jag hoppa in i duschen och kila sen. p & k!

Kommentarer
Postat av: Stina

Bra att du känner så, för att det ska du göra! Tycker om dig massor <3

2009-07-22 @ 14:53:43
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0