en söndagkväll är inget action

Det blev en jättemysig och riktigt grym kväll igår! Kom inte i säng förens vid halv 6.. Var uppe nio för att jobba och det var inget att hurra för, jag var totalt död och hur trött som helst. Väl på jobbet fanns det inget att göra och eftersom jag var så bakis som jag var fick jag gå hem redan vid 1. Jag kom hem till min tjej igen och sen la vi oss i soffa och kolla på film. Jag somnade nästan direkt. Sov igenom filmen, sen tog vi nya tag och gick ner och handla tacos. riktigt mumsigt. sen så stack stina gumman iväg och lämnade mig ensam. Men det tog inte lång tid förens jag fick sällskap igen. Simon och dennis dök upp och var här en stund. dessa två pojkar alltså :P haha .. Kvällen har varit slapp, och nu ska jag hugga in på mina iskalla vindruvor. Imorgon ska jag soooooooooooooooooooooova till kl 2! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0