I'm back


Jag är tillbaka och jag mår kanonbra! :D Hur mår ni?! Jag har verkligen saknat bloggandet så ska sätta igång direkt när jag får ork. Jag kan omöjligt skriva ner allting som jag gjort under dessa två veckor. Så jag låter det vara och så får saker komma upp lite då och då istället. Idag har jag jobbat som många andra dagar under dessa två veckor. Flytten gick bra men den var tung och vi var inte klara förens ett på natten. jag satt på köksgolvet och grina medans mamma skrek åt mig att ta tag i skurborsten och fortsätta skura i gamla lägenhetens badrum. Hon var lika trött som jag ska jag säga.
Nu ska jag sticka till gymmet sen blir det prommis med emsan ikväll <3

helgen kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0