Jag saknar (!!!!) dessa

Ja kvällen igår blev även den mysig. Jag och Emelie tog Cash (hannahs hund) och gick ut och gick. Vi var även nere i lotten och sprang och badade med honom.. Inte vi, utan han badade. Sen när vi kom upp med honom till hillan så bjöd hon på smörgås och te, så där satt vi till 23.30..Dum nog hade jag inte tagit cykeln så fick gå hem. Det är ju egentligen inte långt, men jag har blivit så bekväm med cykeln eftersom jag alltid tar den överallt. hur som helst så kändes det som att jag bodde på andra sidan jorden när jag vandrade hem i mörkret. jag är en riktig liten mes när det gäller mörker. Minsta lilla bil, människa, djur, ljud osv stannar typ mitt hjärta:S Kommer det en bil eller människor så springer jag och gömmer mig :P så fegis är jag.. haha!!

Nu ska jag kila till jobbet, slapp öppna idag så fick en timmas mer sömn. Idag ska jag njuta ordentligt bland mina tjejor för imorgon är det tillbaka till grafikens och där är det inte mycket action om dagarana vill jag lova. puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Stina

I MISSSSS YOUUUU

2009-07-29 @ 12:23:36
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0