Jag vet en sak ni inte vet!!!

Dagen har varit bra och flera posetiva saker har hänt så nu är jag på bra humör igen :) Tummen har funkat att jobba med relativt bra..Men jobbigt att jag inte kan handskas med vatten. Efter jobbet så åkte jag hem och sov två timmar. Var nog det skönaste jag gjort på länge. Sen åkte jag ner på stan och käkade med emelie, felicia och susanna. Sen gick jag och emelie upp till alex och carro och lämna present och satt och snacka lite. Kommer bli riktigt kul på lördag!! Sen har jag bara varit hemma hela kvällen, busat lite som vanligt och nu har jag nyss pratat med baby i en timma. miss you!

dags att krypa ner i sängen, börjar 10.00 imorgon och slutar tidigast 16.00!! Kvällen kommer tillbringas på värdshuset med lite tjejer, kanske även lite boys ;) Kommer blir riktigt mysigt!! godnatt sweeties♥

Kommentarer
Postat av: Susanna

Nämen kolla vems blogg jag hitta :)

godnatt gumman! <3

2009-07-31 @ 00:27:24
Postat av: Alexandra

Det är bra gumman <3 ses ikväll!

2009-07-31 @ 09:18:58
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0