Kvällar är bra

Gymmandet gick bara bra, sjukt varmt var det bara och sen var jag trött. men alltid lika skönt efteråt. När jag var klar så skyndade jag mig hem och kastade i mig mat och sedan hämtade sanna upp mig och emelie hemma hos mig. Sanna har tagit körkort! Sen satt vi nere vi vattnet och pratade och lyssna på musik. Sen blev det en åktur med bilen. Vart är hemlig destination. Nu kom jag iallafall nyss hem och sitter här med ett glas vatten och en luden persika. De brukar kanske alltid vara ludna, för är de inte det så kallas det väl för nektarin. Eller har jag fel?

jag har fått 100 kr i presentkort från nelly.se så nu ska jag klicka hem något riktigt nice. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0