Slottscafe't


Godmorgon mina små grisar, nöffi nöffi!
Hur mår ni? själv mår jag kalasbra..Det blir åter en dag på jobbet och jag ska tydligen öppna idag igen. Buhu stackars mig, nejdå det är inte så farligt. Men det blir mycket att jobba på en dag "/ Lär bli minst 8 timmar idag också. Hoppas på ett samtal ikväll också (a) Om ni kollar bilden så skymtar jobbet bakom där, det är uteserveringen på jobbet för er som inte vet det :) Jag har börjar lyssna på musik som jag lyssnade sönder när jag var sådär 13 - 15 år.. Sjukt vad bra den är nu när man inte hört låtarna på så många år.. nej nu ska jag inte sitta här och babla. ska istället packa träningskläder, sticker nog direkt till gymmet efter jobbet. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0