tacos till frukost

den här natten kommer jag leva på länge, tolv timmar sömn.. precis vad jag behövde! när mamma väckte mig med att plinga på dörren så kändes det som att jag kunde sova lika länge till. var helt borta i skallen! Men nu har jag klämt i mig tacos till frukost, duschat, bokat tvättstugan så nu har jag piggnat på mig lite. Kommer inte träffa mamma och pappa på två hela veckor. Har aldrig varit utan mamma så länge.. De ska på motorcykel semester till norge. jag klarar mig alltid eftersom jag redan bor själv sen 9 månader. men min stackars bror som ska sköta och bo på gården själv.

Jag har en veckas semster nu från jobbet mitt, men eftersom jag gått och skaffat mig ytterligare ett jobb så blir det jobb där istället. fyfan vad trött jag kommer vara redan första skoldagen. men jag väljer det själv så. men och andra sidan är det tråkigt att bara sitta hemma om dagarna när många andra jobbar. men en sak är säker, något riktigt impulsivt ska ske innan skolan börjar. jag ska packa en väska och dra. min första lön för sommaren kommer på fredag .. wihooo.
Nu ska jag sitta barnvakt åt mina skruttungar som är hemma från sin lilla semster. sen blir det gymmet hela kvällen!

här kommer två låtar av three days grace, de tycks om av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0