Tiden lever sitt egna liv


Ja då var det fredag igen då, går alltid lika fort varje vecka. Visste det är skönt, men det skrämmer mig på ett sätt. Varför måste tiden alltid gå så fort? Allt man gör vill man ska gå fort. Vi lever i en oändlig stress hela tiden.Vi måste sluta med det innan vi bränner ut oss själva.


Jag ska strax cykla till jobbet, haha ovanligt.. Ska köra utan bandaget idag så tummen får lufta. Det börjar bli bättre nu.. men den är helt blå/lila vid toppen. riktigt snuskigt! Idag efter jobbet så ska jag försöka sova en stund om jag hinner, sen blir det mat och fix och sedan värdshuset som jag nämde igår. Juste !!! mamma och pappa är hemma efter två långa veckor. De har åkt 240 mil och det är lika långt härifrån till nordamerika. kan ni fatta hur långt de har åkt?! det är ju sjukt.. o-n-t  i  h-ä-c-k-e-n!! nej men såklart de har stannat hos vänner och så.. Men nu är de hemma och det tycker jag känns tryggt. Nu kan jag ut och köra igen också. nej nu rullade tiden iväg. pusspuss!! Varför måste tiden alltid gå så fort?


Kommentarer
Postat av: Anette

Haha, tack! Det värmer att höra när man känner sig som hejkomochhjälpmig!

Men jag får ta och säga detsamma till dig, du är väldigt söt du!

2009-08-10 @ 18:27:14
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0