Tur att det var vänsterhanden

Morning babes! Hur mår ni? jag mår iallafall bra förutom tummen.. Känner mig handikappad nu innan det kommer läka. Kan ju inte stoppa ner handen i vatten precis. Och jag som jobbar inom restaurang. Hur ska detta gå? Jag kan inte tvätta ansiktet på morgonen och kvällen.. och inte händerna heller!! Iallafall inte den ena.. Tur att det är vänsterhanden det handlar om. Det får bli naturalface nu i några dagar om jag inte lyckas få fram några makeup servetter.  nej gud så jag klagar. det går ingen nöd på mig alls egentligen, bara jag som är van att ta den enklaste vägen när det gäller allt. Tro det eller ej men jag har lyssnat lite på Marilyn Manson de senaste dagarna.. stillar min sinnesro.. hihi!!


Här en av låtarna som går runt runt i högtalarna:
Marilyn Manson - This is the new shit


Babble, Babble, Bitch, Bitch
Rebel, Rebel, Party, Party
Sex, sex, sex, don't forget the violence


så jävla bra!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att du hittat någonting som funkar då! Jag hade helt bestämt mig för en sån och ville sätta in den samma dag, vilket jag inte fick. Sen under tiden jag väntade så läste jag på olika forum på internet och vissa hade inte roliga biverkningar alls - medans andra, som dig, tyckte den var super! Då blev jag för rädd för att sätta in den, tänkte bara "tänk om". Men ja, visst är man väl lite rädd att det ska bli jobbigt med den, men det är nog värt ett försök iallafall!

2009-07-30 @ 22:49:10
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0