Vart finns ärligheten i denhär stan?





dålig uppdateringer blir det när jag inte hinner. sorry!

Det blev 11 timmars arbete i Onsdag, från 09.45 till 21.00! Det blev ingen träning men istället en väldigt tuff dag. Hur trött jag än var så blev det fest på kvällen. Mycket trevligt måste jag säga. Vi höll nämligen till i hjorthagen för lite omväxlingsskull. Basse, ragge och emelie sov hos mig den natten..Ragge snarkade som en ödla hela natten så ingen kunde sova. Den natten blev det samanlagt en timmas sömn. Lyckat! Klockan ringde 08.00 nästa morgon, alltså igår. Det blev sthlm med emelie. Jättemysig dag med dig min älskling. En hel del saker blev inhandlade. Kanske lite för mycket smycken för min del :P Vi kom hem runt 19.00 och då var det bara packa upp allt och sen vidare på fest igen. Kvällen spenderades i lotten med massa människor. det var trevligt till en början och slutade åt helvete.. skitsnack, oärlighet, snodd cykel och bara kaos.

Nu sitter jag här helt efterbliven, jag saknar stina och jag måste verkligen tagga om till denna kväll. men det ska vi nog ordna till. Nu är det snart dags att börja ta dagen på allvar har mycket att göra. Ska ha middag och lite förfest här ikväll. Ante och jack kommer, det ska bli så himla kul. Måste handla och städa. Mamma vart håller du hus?! (a)

nej mot badrummet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0