Vresiga gubben mellan väggen

Stina Ballerina här. Alexandra är och jobbar.. Och jag sitter här och väntar på att en viss människa ska bli klar. Men jag är inte ensam här. Ni vill inte ens veta, men ni ska få höra..

Första natten jag sov här kunde jag inte sova alls. Alexandra låg och snarkade, jag var jätte bakis och låg på badrumsgolvet och mådde sjukt dåligt. Helt plötsligt börjar det knacka på väggen. Det var som fan tänkte jag. Jag trodde att det var någon gammal gubbe som Alexandra har till granne som hade tuppjuck och låg och knackade...

Några timmar senare.. Det knackar fortfarande och jag börjar bli lite små skraj. Till slut vaknar Alexandra och jag frågar på en gång vad fan det är som knackar.. Rören säger hon då. Ehm okej, den gick jag på då. Men nu har jag kommit fram till den att. Den är inga jävla rör. Det är en gubbe som bor mellan Alexandras vardagsrumsvägg och badrumsvägg. Han börjar knacka när han inte fått vatten på länge. Därför har jag gått och spolat vatten lite då och då. Jag vill inte höra honom.  Och inte fan heller när jag är här ensam... Nu säger jag hejdå. Alexandra, ta hand om dig, om gubben börjar knacka så är det för att han är törstig och hungrig...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHAHAHAHAHAH IDIOT! <3 men faktiskt är det en begravd gubbe i min väg :S

2009-07-21 @ 20:55:08
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0