älskar allting!

Tandregleringen gick jättebra, jag har fått en tjock tråd samtidigt som de har lindat en tråd slalom längs framtänderna. Trodde jag skulle få världens smärta, men känner ingenting faktiskt. Får se om det känns något i morgon bitti. Frågade även hur länge han trodde jag skulle ha den och jag kommer få ta bort den till studenten om jag kommer på alla tiderna som vi bokar in :D gud så glad jag är! jag ska le så hela världens ser det!

När jag kom hem från eskilstuna cyklade jag ut till båtklubben där lojsan låg. Så vi låg och solade och badade i 2 timmar innan jag var tvungen att kila och sitta barnvakt. När jag väl hämtat barnen så har vi sprungit nakna och haft vattenkrig i deras trädgård. eller haha jag hade klänning på mig ;) den var inte torr så länge kan jag säga. Kommer sakna skruttungarna nu när de ska ha semester på västkusten.

En till positiv sak till har jag att berätta också :D jag har fått bostadsbidrag på 1100 kr i månaden. Så nu kanske jag inte behöver jobba häcken av mig och ge alla pengar till hyran.. Nej nu ska jag dra till gymmet och möta ullis. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0