back on track


Jag är på benen igen och tar nya tag idag! Ibland måste man bryta ihop för att klara av att ställa sig upp igen. Men tack mamma och Stina som fanns där för mig igår när jag verkligen behövde er. Jag älskar er!

Nu är det dags för tre dagars jobb igen vilket kanske inte känns så peppande just nu. Men jag gillar mitt jobb så jag vet att det väl blir kul när jag kommer dit. Ikväll är det partaj, imorgon är det midsommar vilket också betyder partaj och på Lördag blir det ytterligare en dag partaj. Känns som jag ska hålla mig lite lugn framförallt ikväll och de andra dagarna. Men det är inga problem här inte. Min förkylning är fortfarande inte över och snart blir jag galen. Den bara jävlas!

Ikväll 18.00 så ska jag upp till hälsoskaparna och ha möta med min personligatränare Thomas.. Vi ska göra hälsogrej och sen lägga upp schema för min träning och sen gå igenom allting. Ska bli kul faktiskt! Nu är det dags att kila småttingar. Här får ni två låtar också.




Kommentarer
Postat av: Stina

<3

2009-06-18 @ 15:28:00
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0