Baksmällan och slingor


Nu är jag hemma, Baksmällan igår var helt underbart rolig.. Skrattade från att den började till den slutade. En film som verkligen är värd att se. Vi tog en snabbis förbi statoil där vi käkade pizza.. ja visste ni att ni kan äta pizza där numera. Vi var inte hemma i Kungsör förens vid 24.00 på kvällen/natten. Varken jag och stina var trötta utan på feta fnisshumöret.. Men vi kollade iallafall på tv och pratade till halv 2. Sen var det sängen och där slocknade vi rätt fort. Imorse gick vi upp vid 12 och tänkte att vi hade jätte lång tid på oss innan mitt tåg skulle gå (13.44).. Vi åt frukost och sen kollade jag lite snabbt på klocan. SHIT MITT TÅG SKULLE GÅ OM 10 MINUTER.. Som tur var så kunde stinas snälla, snygga, underbara mamma skjutsa ner mig så jag han precis. Eftersom jag inte hade hunnit sminka mig eller något så fick jag ta det på tåget. Har aldrig sminkat mig på ett tåg förut och det var ingen höjdare i den där lilla puderspegeln :P gör jag inte om..

Sen har jag suttigt hela eftermiddagen hos frisören, en genom fräschning i håret och så slingade jag även hela håret med blonda/beiga/bruna slingor.. Blev riktigt bra tycker jag. Ingela är så himla duktig. Dock är det svårt att se på bilderna men helheten ser ni iallafall :)


Nu ska jag måla naglarna med mitt nya sommarrosa nagellack :) puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Min babe!!!

2009-06-16 @ 19:03:58
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ibland ångrar jag att jag sålde mig till dig! Nej skoja bara älskling, jag är alltid din <3

2009-06-16 @ 19:21:11
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0