Blogg strul

Kunde inte sitta länge ute i solen för kroppen vill inte riktigt sitta still och samarbeta med mig.. Så det blev att springa ner i förrådet och hämta mer flyttkartonger. Sen började jag packa porslin. Var helt svart som fingrarna när jag packat i en timma. Världens skitgris verkligen! Och alla har fått sina betyg men inte jag eftersom de kommer hem till mamma och pappa. Men ska ut och köra med pappa sen och då skulle han ta med sig de.. Men jag vet redan på ett ungefär vad jag fått. Men det får ni veta sen. Picknicken med barnen var ur mysig. Vi satt på en filt och åt pepparkakor, smörgåsar, bananer och drack festis. Vi hamnade även mitt i en stor svarm kossor, och såklart var det jag som fick leka tuff och gå först.

Nu har jag nyss ätit en god sallad och grillspett, så nu klarar jag mig ett bra tag.
dags att slänga in en tvätt i maskinen. puss!

tyvärr får ni inga bilder, blogg.se strular jättemycket för mig.. har inte kunnat skriva ett inlägg på hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0