Detta är hopplöst!

detta är ingen bra dag.. vaknade och mådde hyffsat, absolut inte bra men ändå skapligt! Eftersom jag har blivit så jobbnarkoman så har jag bara jobb i huvudet och slänger mig på cykeln utan att känna efter. När jag kommer fram så känner jag mig lite små hängig och efter att jag bytt om slår det bara till sen hade jag nog rätt hög feber.. Min chef såg det och sa att jag kunde åka hem och kurera mig i två dagar istället. Kom hem 10.15 kanske och la mig i sängen och vaknade inte förens vid tre tiden. Nu mår jag mycket bättre, all feber är borta. Min kropp och feber är fan konstigt. Får nästan aldrig feber och när jag väl får kan den hålla i sig någon timme bara.. aja nu får jag iallafall vila imorgon också och hoppas på att jag blir frisk tills fredag då jag både ska jobba och partaja. nej nu ska jag kolla på twilight :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0