En runda i Eskilstuna

okej..han inte skriva igår! När jag kom hem från jobbet var det bara att packa alla mina saker och sedan sätta sig på tåget till kungariket. Väl här hade vi to much att prata om så tiden sprang iväg. Vi han iallafall äta en jättegod middag och fixa oss. Sen blev det tåget mot eskilstuna. Vi började på raw där fick vi lite senare sällskap av kim och charlie. Sedan gick vi till lotus, musiken var grym..Men vart var folket?! Vi gick tillbaka till raw för där var det iallafall drag. Mycket goda drinkar blev det och en helt okej kväll. Påväg hem åkte vi självklart till nattöppet på statoil och käkade hamburgare. Den satt inte helt fel. Vi var väl hemma runt 3 och då slocknade jag på momangen.

Nu ska det ätas lite frukost och sen gå ut och sola lite med baby om vädret tillåter.. Min träningsvärk är fortfarande grym, hur ska detta gå ikväll när det är tillbaka till gymmet. aja här slutar jag. puss!!

bilder kommer ikväll när jag kommer hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0